8 Temmuz 2011 Cuma

adım adım avrupaya

Evet, yolculuğumuz bugün sabah saatlerinde başladıııı!!! Amma nası başlamak..:) Sabiha gökçene gittik ilk başta, tabi saat gece 12. Uçağa daha 3 bucuk saat vardı ve havaalanı bombostu o saatte. Biz de naaptık, yanımıza aldığımız küçük topu çıkardık, 1 saat boyunca orta avluda oynamaya başladık. Ama nası terledik anlatamam. Sanki 5 yıldır top oynamıyoruz da ilk defa ayağımıza top değmiş gibi:D  ondan sonra uçağımıza bindik, bu arada uçağımız 15 dakika erken kalktı! Benm için güzel bişeydi de ilk defa böyle bi olayla karşılaşıyorum:) sağ salim basele vardığımızda bavullarımızı aldık, vize kontrölden geçtik ve THAT’S IT  !!! merakla  beklenen büyük interrail resmen başlamış oldu. Basel SBB garından bindiğimiz trenle frankfurta geldik ve burada çok güzel bi cafe’de kahvaltımızı ettik( sandivic-donut-kahve) 2-3 saat oturup dinlendikten sonra atladık Amsterdam trenine. Biz ilk başta hızlı trenlere bindiğimizde bizden ekstra ücret alıncaığını zannediyoduk fakat biletimize bakan bütün biletçiler okey, good, nice gibi tepkiler verince anladıkki daha para vermicez:)