8 Temmuz 2011 Cuma

Amsterdam

Aslında şu anda amsterdamdan ayrılıyoruz, fakat ben daha yeni yazmaya başlıyorum. Gene bi harala gürele bindik trene, brüksele doğru yola çıktık. Şimdi dönüp bakınca, Amsterdam güzel şehir!  İlk gün indiğimzde trenden hostele gittik hemen, zaten hakkaten benim daha önce baktığım mesafeler gibiymiş. gardan hostele 2 dk, hostelle redlight 3 dk uzaklıktaydı. Hem de yürüyerek:) Daha sonra gittik biraz ot aldık, 3 çeşit aldık. Bi 3 euroluk, bi 4 euroluk, bide 5 euroluk olmak üzere.. tek tek içmeye başladık  boa anıl ben. Sonra memeyede 2 fırt verdik, vermez olaydık! :D adamda paranoya falan başladı, bi kötü oldu kısacası. Ertesi gün Heineken müzesine gittik, gercekten çok güzel bi müzeydi. Orda şişelere ismimizi yazdırdık. Heineken bize özel şişe üretmiş oldu böylece :) Sonra ben hard rock cafe amsterdam’dan çok istediğim tişötümü aldım! (sonunda) yürürken bi  tane türk asıllı İtalyan restoranına denk geldik. Kişi başı 5 euroya mükellef pizzalar yedik. 3. Gün ise şehrin farklı bölgelerine yürüdük. Rembrant’a falan gittik gezdik. Yolda yürürken hep biramızı içtik soğuk soğuk. Ara sokaklarda gezik baya, bi tane likör dükkanından da vinci diye bi şarap aldık 5 euroya. Tadı baya iyiydi bence fiyata. Akşamında her aksam birer kez gitmiş olduğumuz gibi bi red light districte gittk. Çok güzel wafflelar yedik bol kremalı çilekli kivili falan. Hakkaten efsaneydi. Baba- buarada magnet aldım buradan ;) ve işte bu sabah uyandığımızda sıkı bi kahvaltı edip son kalan haşhaşımızı içip yola koyulduk. Hedefimiz Brüksel, harcadığımız para planlananın da altında şu an için. Hedef 2023. Hadi hayırlısı!

1 yorum:

  1. Waffle falan dediğin harbi waffle mı yoksa altında başka bir şey arayalım mı? :D http://www.bisikletyolu.com/Smileys/default/evillol.gif

    YanıtlaSil